Pierwsza pomoc zawszę pod ręką

Masz problem z instalacją grzewczą lub chcesz przeprowadzić okresowy przegląd? Zespół doświadczonych serwisantów jest do Twojej dyspozycji.

Firma rekomendowana przez Urząd Miasta Krakowa

Serwis, jakiego oczekujesz

Doświadczeni serwisanci

Dysponujemy gronem specjalistów, którzy mają ogromne doświadczenie w serwisowaniu instalacji grzewczych różnego typu. To gwarancja rzetelnego przeglądu urządzeń oraz szybkiej naprawy nawet bardzo skomplikowanych usterek.

Szeroka wiedza

Serwisanci stale poszerzają swoją wiedzę, bacznie śledząc nowinki branżowe oraz biorąc udział w szkoleniach. Wszystko po to, aby zapewnić Ci profesjonalne doradztwo oraz pomoc w naprawie i przeglądach instalacji grzewczej.

Elastyczne terminy

Nasza praca nie jest ograniczona sztywnymi godzinami i dniami pracy. Wybierz dogodny termin odwiedzin naszych fachowców - tak, aby był jak najwygodniejszy dla Ciebie, a my się do niego dopasujemy.

Serwis

Co możemy dla Ciebie zrobić

1

Gwarancyjne i pogwarancyjne przeglądy eksploatacyjne kotłów gazowych wiszących oraz stojących małej i średniej mocy.

2

Sprzedaż oryginalnych części zamiennych.

3

Dobór i montaż automatyki sterującej do instalacji grzewczej.

4

Pierwsze uruchomienie i regulacja kotłów gazowych, kolektorów słonecznych, wentylacji mechanicznych, pomp ciepła i stacji uzdatniania wody.

5

Wykonanie okablowania automatyki kotłowej.

6

Doradztwo techniczne przy projektowaniu systemów grzewczych.

Serwis

Przegląd urządzeń grzewczych

Wielu osobom wydaje się, że po zakończeniu montażu instalacji grzewczej nie trzeba już przy niej absolutnie nic robić. Tymczasem, przynajmniej raz w roku należy wykonać jej pełny przegląd, aby sprawdzić poprawność działania oraz wykryć ewentualne nieprawidłowości.

Regularne przeglądy serwisowe to gwarancja niezawodnego działania przez wiele kolejnych lat oraz utrzymanie wysokiej efektywności grzewczej. Dlatego, jeśli Twoja instalacja do tej pory nie była systematycznie serwisowana, to koniecznie skontaktuj się z nami, aby upewnić się, czy na pewno wszystko jest z nią w porządku. Pamiętaj, że kiedy dojdzie do poważnej usterki, to koszty będą zdecydowanie wyższe, niż w przypadku standardowej kontroli.

Twój problem nie został rozwiązany?

Wezwij serwis!

1.

Przygotuj model urządzenia,
kartę gwarancyjną

2.

Podaj kod usterki

W GÓRĘ